Monday, October 11, 2010

Open House PKNS 8 Oct 2010

Pada hari tersebut saya,mak saya dan kawan mak saya pergi ke rumah terbuka PKNS di Kelana Jaya..
Nak tahu tak artis jemputan mereka siapa??? Kumpulan In-team kot.....seronok dapat jumpa mereka..
Tambahan pula, mereka nyanyi lagu favourite saya ' Nur Kasih '...Betapa seronoknya saya...siap nyanyi lagi time tu..tapi cover2 la sebab 1 meja makan tu penuh dengan orang lelaki yang sepatutnya orang perempuan duduk..
Tapi memang la makanannya pun terbaik dah la ada sate feveret saya, pasta pun ada jugak, selain itu buah-buahan seperti durian pun mereka ada sediakan..Kitorang pun apa lagi..,makan jer la apa yang nak makan kat situ..hik3..

Sayangnya..,tak ada kamera la nak tangkap gambar masa tu..tak apa lah, simpan dalam memori otak la..hehe..

0 Your opinion:

Introduction