Monday, December 27, 2010

emosi~

Malam tadi..

Kegembiraan menguasai diri kerana berasa bangga Malaysia dapat menewaskan Indonesia sebanyak 3 gol berbalas 0.. Selain kegembiraan,ternyata tidak lagi dapatku mengawal emosi kemarahan walaupun sudah lama ku tahan dan sabar..

Sebelum ini mereka kutuk maki Malaysia saya rasa sabar.,.kali ini lagi teruk mereka kutuk maki.. Maruah Malaysia senang-senang sahaja mereka perlekehkan.. Mereka mengatakan Malaysia sebagai "Malingsial", anjing dan sebagainya.. Memang panas berasap berapi.. Walaupun mengetahui bahawa mereka ni bukan sekolah pun tak ada pelajaran,kampungan, tak ada sivik memang kesian betul kat mereka ni..Sebab tu mereka cakap macam tu.. (Laugh)..

 Tapi hati tetap marah.. Biarlah orang lain tak marah, tetapi sebagai orang Malaysia saya tak suka orang cakap semua rakyat Malaysia anjing dan kuli apa lagi entah..huhu..

Apa-apa pun ku tetap berharap MALAYSIA MENANG PIALA AFF SUZUKI..
PENJAGA GOL KENA PAKAI SPEK MATA HITAM NANTI MEREKA LASER LAGI..HUHU


Sebenarnya saya tak suka diri saya bila saya marah..Saya memang tak suka marah sangat-sangat..

0 Your opinion:

Introduction