Thursday, December 23, 2010

Kenapa?

Tak cukup tidur atau tak cukup rehat ni?

Dah dua hari saya rasa macam pening kepala tau.. Memang la minggu ni agak penat dan rasa macam tak cukup rehat.. Risau juga.., rasa macam kepala saya goyang-goyang..

Mungkin sebab tak cukup rehatlah kot.. Harap-harap, sabtu ahad nanti okay la..



Alang-alang dah tulis blog ni, hari ni waktu lab session hematology punya subjek.. Kami buat praktikal tentang haemocytometer and blood count.. Agak menarik waktu itu.. Sebab step untuk mengira darah tu.. Step tu yang menarik..malangnya.., tak ada gambar sebab pakai gloves..Gloves pun dah kena darah..
Result untuk apa yang saya buat adalah...... tak nampak sebab darah dalam hemocytometer tu banyak sangat..susah nak kira.. Saya pun tak tahu kena buat report atau tak..hahaha..

Kelas microbiology saya tak datang hari ini..rasa macam rugi.. Pagi tadi hujan lebat dan kalau naik bas waktu tu pun memang tak sempat sampai.. Even naik pukul 8.30 pagi, sampai Asia Jaya pukul 10 pagi.. Nasib baik bas U80 cepat.. Dan hematology punya lab pun tak mula lagi kerana lecturernya pun lambat dan saya sampai serentak dengan lecturer tu..hehehe..

0 Your opinion:

Introduction