Tuesday, January 25, 2011

Student Zone Part 3..

Pagi tadi sangat bengang dengan bas...Sebab dari rumah nak ke Asia Jaya mengambil masa 1 jam setengah..dan hampir lambat ke kelas..Nasib baik sempat..Sangat2 risau kalau lambat.. Allah itu Maha Adil, Dia tahu saya sudah terlambat, saya sampai je Asia Jaya tu dah ada bas yang menghala ke Klang..Alhamdulillah..

Masa dalam lab biochemistry tadi best... sebab buat eksperimen untuk kenal pasti carbohydrate. Fuhh saya punya tugasan melibatkan Concentrated Sulphuric Acid..Masa tu tak ada glove tau.. Mula-mula saya buat satu test tube dulu, lepas tu saya bagi kawan-kawan lain buat dulu sebab masih takut terkena (belum kena lagi tapi takut terkena) sulphuric acid tu..Yelah, mana taknya bila saya tuang H2SO4 tu tetiba saya rasa macam tuang air panas dalam test tube..Lama kemudian barulah miss tu bagi glove..hehe..nasib baik..trauma..risau juga tengok kawan india sekelas dengan saya tu.,slamber dia jer pegang botol Conc. H2SO4 tu, tuang dengan muka innocent je..kitorang risau jer tengok dia, kalau terkena tangan lah...adoi..tak dapat nak bayangkan..

Lepas lab, ada meeting kat library.. Yang lawaknya ingatkan meeting kat tingkat 7.. =P
Manalah tau bilik meeting kat tingkat 6 tu kat situ.. Malu gilerrr....haha.. Semuanya berjalan lancar, tapi ada sorang budak tak habis2 dgn donut-donut-donut... Apa-apa pun ini event pertama saya, dimana saya terlibat sebagai AJK Publisiti..This is my first time! Terima kasih saya ucapkan kerana beri saya tugasan ini!
^_^

Lepas habis meeting, tugasan menampal memo di semua department IMS..wah..penat juga pusing-pusing, tapi seronok..Selesai tampal menampal ni, pergi makan kat tesco jap. Lepas makan, pergi SCD cop flyers kat En.Azim..Then, pergi tingkat 13, 3, 15, 3, ...tapi banyak kali turun naik pergi tngkat 3..haha..memang pengalaman tak boleh lupa..memang happening la..kitorang enjoy buat kerja ni semua..haha..

Apa-apa pun, hari ni BEST!

0 Your opinion:

Introduction