Saturday, July 9, 2011

Khas Untuk Bakal Suami Saya..

Ini untuk kamu wahai bakal suami saya ;

Jika namamu yg ditulis di Luh Mahfuz untuk diriku,nescaya rasa cinta itu akan ALLAH tanamkan dlm diri..Tugas pertamaku bukan mencari dirimu tetapi mensolehahkan diriku..Sukar untuk mencari soleh dirimu andai solehahku tidak setanding dgn kesolehahan mu..Janji ALLAH pastiku pegang dlm misi mencari diri ..


Kini apa yg aku harapkan adalah kamu bisa menjaga aku dengan baik, boleh membimbingku ke jalan Allah..


Sekarang, saya tidak kisah siapa pun yang akan menjadi suami saya..yang penting agamanya..

Saya hanya berserah sahaja kini..
-Yang penting sekarang ni habiskan diploma dulu..tu matlamat saya.. Malas la nak fikir pasal chenta2 ni dah.. Biarlah saya merasai cinta selepas nikah lak.. -



Single life for now lg happy, tak de nak sakit hati.. =)

0 Your opinion:

Introduction