Tuesday, November 22, 2011

Kemenangan Hak Milik Malaysia...

Alhamdulillah...

Malaysia menang juga akhirnya..

Ya Allah, saya hampir tidak kenal siapa saya pada hari ini... Sangat-sangat emosi dan excited sampai post status kt muka buku yang agak kasar masa tengok bola dan secara tak langsung jadi pengulas sukan tak berbayar kat muka buku tu..tapi masih dalam kategori sopan... Tapi macam nampak tak sopan bila seseorang perempuan update status macam kasar2 kan?

Ya Allah, hambaMu ini masih seorang manusia biasa..Ampunilah aku... Ternyata aku khilaf tadi..Aku sangat malu ya Allah....... Astaghfirullah hal'azim...


Tetapi saya sangat bersyukur, dengan izin Allah dan berkat doa rakyat Malaysia akhirnya Malaysia membawa pulang pingat emas...

Walaupun permainan berat sebelah, namun dengan kuasaNya Malaysia dapat pingat emas dengan kedudukan penalti 5-4..

Allah tidak suka mereka yang bongkak, takbur dan bermain kotor... Walaupun berdepan dengan berbagai ujian di atas padang, pasukan Malaysia harus diberi sokongan..

Sekali lagi, Alhamdulillah... TAHNIAH SKUAD HARIMAU!!


2 Your opinion:

hipotesis crew said...

Tahniah kepada pasukan malaysia. MALAYSIA BOLEH!!!

Aisya Humaira said...

Yeah...!!!!

Introduction