Saturday, December 31, 2011

Selamat Tinggal 2011~

Assalamualaikum..

Hari ini adalah hari terakhir bagi tahun 2011..

2011 adalah tahun di mana saya banyak berubah ke arah kebaikan, terutama sekali pada bulan Ramadhan. Alhamdulillah saya amat bersyukur, kerana masih berada dalam perlindunganNya.

Pada tahun ini juga banyak masam manis pahit nya kehidupan yang saya lalui.. Alhamdulillah, saya mampu melalui hidup ini tambah2 dengan bantuan dari Illahi.

Mari kongsikan bersama saya, apa cerita sahabat2 sekalian pada tahun 2011 dan perancangan 2012 sahabat2?

Saya cuma mampu berdoa agar pada tahun 2012, hari2 saya bermakna. InsyaAllah, segala azam pada tahun 1433 Hijrah akan saya laksanakan pada tahun 2012 masihi.

Saya juga doakan agar semua yang anda rancang serta niat dan berazam, anda mampu lakukan. Dan semoga juga tahun 2012 akan jadi tahun yang lebih baik daripada tahun 2011. =)



0 Your opinion:

Introduction